Денніс Берарді, художник з візуальних ефектів фільму “Мисливець на монстрів”, створеного за однойменною грою, розповів про процес створення чудовиськ для картини, пише variety.

Режисер картини Пол У.С. Андерсон називає главу VFX Денніса Берарді “безцінним творчим партнером”.

“У цьому фільмі 1400 кадрів з візуальними ефектами, тому Денніс є ключовою частиною фільму, і я покладаюся на нього творчо”, – говорить Андерсон.

Андерсон і Берарді розповіли про процес створення монстрів і про те, як вони використовували візуальні ефекти, щоб показати масштаб звірів.

Відзначається, що це був тристоронній підхід до вибору монстрів. По-перше, вибрали фаворитів фанатів. Решта були обрані з урахуванням слабких і сильних сторін і того, як сцена бою буде розвиватися разом з ними.

Завдання полягало в тому, щоб зробити звіра захоплюючим і кінематографічним.

“Ми проводили дослідження руху, вивчили інерційні дослідження великих істот, таких як слони, і того, як вони бігають і коли зупиняються. Ми підкорялися законам фізики, і тим самим фільм не став схожий на світ відеоігор. На додаток до цього, ми також працювали з оригінальними проектами Capcom, розглядаючи їх 3D-моделі і розміри, тому що деякі з цих монстрів були величезними”, – розповів Берарді.

Джерело: 112.ua